понеділок, 18 січня 2016 р.

Звіт про загальний аналіз уроку предмета "Захист Вітчизни"

ЗВІТ ПРО ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ УРОКУ
предмета «Захист Вітчизни»
Навчальний заклад: _________________________________________________________
Викладач: __________________________________________________________________
РОЗДІЛ:________________________________________________________________________________
ТЕМА № _______________________________________________________________________________
ЗАНЯТТЯ № _____________________________________________________________________________
Вид заняття:                            практичне, теоретичне, контрольне (підкреслити)
Місце проведення:_______________________________________________________________________
Тип уроку: ______________________________________________________________________________
Методи  проведення заняття:  __________________________________________________________




Етапи уроку
Час:

Зміст
навчальної
 діяльності:
Використання на уроці (+, -)
Методична доцільність(+, -)


Позитивність, зауваження,
 методичні помилки
загальний (хв.)
по елементам (хв.)
1
2
3
4
5
6
7

Вступна частина:


- шикування відділення, взводу (класу)




- доповідь командира відділення, взводу




- стройовий тренаж (у складі відділення, індивідуальний)




- фізична розминка (у складі відділення, індивідуальна)



Організаційно-мотиваційна частина:


- приготування учнів до уроку (зошит, підручник, спортивна)




- перевірка домашнього (індивідуального) завдання




- перевірка знань з вивчених тем (усна, тести, за картками)




- оголошення теми заняття (усно, на дошці, на таблиці)




- постанова навчальної мети (усно, на дошці, на таблиці)












Основна частина:






















- усне викладання матеріалу вчителем:
                                            *розповідь, бесіда, пояснення
                                            *використання наочних засобів
                                            *використання дошки
                                            *використання проблемного методу












- самостійна пізнавальна діяльність учнів:
            *постановка завдання
            *забезпечення посібниками, схемами, тест-картками
            *організація контролю за діяльністю учнів
            *контроль результативності роботи учнів















- практичне засвоєння матеріалу учнями:
                *зразковий особистий показ дій, пояснення
                *вивчення дій учнями за розділами (по елементах)
                *тренування учнів в діях за розділами і в цілому
                *використання загального методу
                *використання індивідуального підходу















- інноваційні технології навчання




- інформаційно - телекомунікативні  технології




- авторські педагогічні методики навчання




- виховні, військово-патріотичні елементи уроку





1
2
3
4
5
6
7

Основна частина:


- педагогічні і психологічні особливості викладання:
               *чіткість дій викладача, зібраність, доброзичливість
               *культура мови, поведінки, форма одягу
               *якість підтримки уваги, активності учнів
               *вимогливість, підтримка дисципліни на занятті
















Підсумкова частина:


- досягнення мети заняття  (загальне, індивідуальне)




  - оцінювання учнів, зауваження (загальне, індивідуальне)




- домашнє завдання (загальне, групове, індивідуальне)




- додатковий матеріал для вивчення, повторення теми




Зауваження, рекомендації, побажання…
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Урок аналізував _________________________________________________________________________
навчальний заклад ______________________________________________________________________

Дата ___________________201      р.


3 коментарі:

  1. Корисно знати, як молодим вчителям так і з досвідом роботи, щоб краще планувати свої уроки.

    ВідповістиВидалити
  2. А ви Василь Васильович- творчий вчитель. Бажаю успіхів і творчої наснаги

    ВідповістиВидалити
  3. Це - канва, по якій кожен вчитель вишиває. Дуже корисний матеріал

    ВідповістиВидалити