ЗВІТ ПРО ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ
УРОКУ
предмета «Захист
Вітчизни»
Навчальний заклад:
_________________________________________________________
Викладач:
__________________________________________________________________
РОЗДІЛ:________________________________________________________________________________
ТЕМА №
_______________________________________________________________________________
ЗАНЯТТЯ №
_____________________________________________________________________________
Вид заняття: практичне,
теоретичне, контрольне (підкреслити)
Місце
проведення:_______________________________________________________________________
Тип уроку:
______________________________________________________________________________
Методи проведення заняття:
__________________________________________________________
Етапи уроку
|
Час:
|
Зміст
навчальної
діяльності:
|
Використання на уроці (+, -)
|
Методична доцільність(+, -)
|
Позитивність, зауваження,
методичні помилки
|
|
загальний (хв.)
|
по елементам (хв.)
|
|||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Вступна частина:
|
|
|
-
шикування відділення, взводу (класу)
|
|
|
|
|
-
доповідь командира відділення, взводу
|
|
|
|
||
|
-
стройовий тренаж (у складі відділення, індивідуальний)
|
|
|
|
||
|
- фізична
розминка (у складі відділення, індивідуальна)
|
|
|
|
||
Організаційно-мотиваційна частина:
|
|
|
- приготування учнів до уроку (зошит,
підручник, спортивна)
|
|
|
|
|
-
перевірка домашнього (індивідуального) завдання
|
|
|
|
||
|
- перевірка знань з вивчених
тем (усна, тести, за картками)
|
|
|
|
||
|
-
оголошення теми заняття (усно, на дошці, на таблиці)
|
|
|
|
||
|
-
постанова навчальної мети (усно, на дошці, на таблиці)
|
|
|
|
||
Основна частина:
|
|
|
- усне
викладання матеріалу вчителем:
*розповідь, бесіда, пояснення
*використання наочних засобів
*використання дошки
*використання проблемного методу
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
-
самостійна пізнавальна діяльність учнів:
*постановка завдання
*забезпечення посібниками, схемами,
тест-картками
*організація контролю за діяльністю учнів
*контроль результативності роботи учнів
|
|
|
|
||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
-
практичне засвоєння матеріалу учнями:
*зразковий особистий показ дій, пояснення
*вивчення дій учнями за розділами (по
елементах)
*тренування учнів в діях за розділами і в
цілому
*використання загального методу
*використання індивідуального підходу
|
|
|
|
||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
-
інноваційні технології навчання
|
|
|
|
||
|
-
інформаційно - телекомунікативні
технології
|
|
|
|
||
|
-
авторські педагогічні методики навчання
|
|
|
|
||
|
-
виховні, військово-патріотичні елементи уроку
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Основна частина:
|
|
|
-
педагогічні і психологічні особливості викладання:
*чіткість дій викладача,
зібраність, доброзичливість
*культура мови, поведінки,
форма одягу
*якість підтримки уваги,
активності учнів
*вимогливість, підтримка
дисципліни на занятті
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
|
|
|
||||
Підсумкова частина:
|
|
|
- досягнення мети заняття (загальне, індивідуальне)
|
|
|
|
|
- оцінювання
учнів, зауваження (загальне, індивідуальне)
|
|
|
|
||
|
- домашнє
завдання (загальне, групове, індивідуальне)
|
|
|
|
||
|
-
додатковий матеріал для вивчення, повторення теми
|
|
|
|
Зауваження, рекомендації,
побажання…
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Урок аналізував
_________________________________________________________________________
навчальний заклад
______________________________________________________________________
Дата ___________________201 р.
Корисно знати, як молодим вчителям так і з досвідом роботи, щоб краще планувати свої уроки.
ВідповістиВидалитиА ви Василь Васильович- творчий вчитель. Бажаю успіхів і творчої наснаги
ВідповістиВидалитиЦе - канва, по якій кожен вчитель вишиває. Дуже корисний матеріал
ВідповістиВидалити